pátek 26. dubna 2013

Pink pants + top with snake print

Ahoj holky,

dneska byla nádherné a i v tomto outfitu my bylo normálně vedro ... prostě jsme skočili rovnou do léta :)

Musím vám říct co mě dneska dá se říct urazilo....došel za mnou pán, a ptá se mě jestli to dítě v kočárku je moje nebo jsem tetička, že kolegyně tvrdí že moje a on že to určitě ne že je mi maximálně 18 let :D ... jak dobrý no ! ... Následně se představil jménem Vojenské pojišťovny a vyhledávají maminky s dětmi pro jejich pojišťovnu. No prostě ani v tom parku už si v klidu neposedíte a budou vám všude furt něco nabízet a otravovat! Nesnáším to !

Brýle Next
Naušnice Gate
Top Orsay
Kraťásky H&M
Boty Deichman








Jak se vám dnešní outfit líbí ?:)

5 komentářů:

  1. krásna :)
    Kde si zohnala tie náušničky ? :) sú bohovské ! :)


    eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit se mi líbí moc a pána bych asi bez servírtek poslala někam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie nausnicky su uplne dokonale :) velmi sa mi paci takyto styl...

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat