čtvrtek 2. ledna 2014

My christmas

Ahoj všem,

konečně jsem se dostala k blogu a můžu vám ukázat taky naše vánoce.
Tento rok jsem prožila jedny z nejkrásnějších vánoc, protože moje malá už začala vnímat stromeček, světýlka, rozbalovala dárky a celý večer nás bavila.

Pro ty co zajímá co jsem dostala já, tak hlavně kola na auto, který jsem si přála a pak klasiku kosmetika a pár kousků oblečení.

Silvestr byl taky super byli jsme doma, na ohňostroji pak přijel přítel a byli jsme spolu do ranních hodin, takže si na nic nemůžu stěžovat.

Doufám že jste si taky svátky užili :)


 




37 komentářů:

  1. ta první fotka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky a máš hrozne zlaté dievčatko. :)
    Sledujem ťa cez GFC.
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Vám to sluší holky. Blog máš moc pěkný ráda se zase vrátím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na základě tvého komentáře jsem zkoukla tvůj blog a je nádherný!! :) Parádní, jsem tedy tvou novou čtenářkou a těším se na další příspěvky! ;))
    Nicol

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší :) a ta malá má překrásné šaty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné jste holky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, sluší oběma a moc :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéj, ta malá je hrozne zlatá! :) A samozrejme aj ty! :)

    -Pozývam ťa na môj blog na ktorom prebieha giveaway o super ceny! :) http://dia-valentins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, ze kterých je cítit láska :) Sleduji přes GFC, psala jsi mi na blog :))

    OdpovědětVymazat
  10. Tvůj blog je nádherný, díky že ses mi v mých komentářích nabídla na odebírání, ráda budu tvou čtenářkou

    OdpovědětVymazat
  11. První fotka je úžasná a zlaté prase mě dostalo! :)

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jojo je super hnedka když jsem ho viděla v obchodě musela jsem ho mít :D

      Vymazat
  12. Jé jste andílci ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, a ten Vánoční stromeček je bomba :)

    OdpovědětVymazat
  14. óóó první fotka dostala do kolen i kluka! :)) nádhera!

    OdpovědětVymazat
  15. jeej ta prva wow!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  16. Musela být nádhera pozorovat Klaudinku jak to všechno vnímá.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky a malá je rozkošná!! :))

    OdpovědětVymazat
  18. Ja vzdy vravim mas to najkrajsie babo na celom svete ake som kedy videla !!! uplne nemam slov nato ake ste krasne a malinku by som celu vybozkavala a vyobimala kebyze mozem ^^ :)))

    OdpovědětVymazat
  19. To je skvělé, že jste měly krásné Vánoce... Ta poslední fotka, ta je úchvatná...♥

    OdpovědětVymazat