pondělí 10. února 2014

Cat tights

Krásné pondělí.

Tyto punčochy jsem viděla na zahraničních blozích, ale nechávalo mě to chladnou.
Když přišel přítel, že tohle ti posílá sestra a vytáhl tyto punčochy. Prý je dostala a nenosí je. Tak jsem je zkusila a hele, vznikly docela pěkné fotografie.
Na normální nošení bych si je asi nevzala jako maminka si takové výstřelky nemohu dovolit:)) Celkově moc punčochy nenosím. Radši jdu na boso, když to jde.

Kabát C&A
Punčochy asi ebay
Boty Office shoes-kitten
Šála Promod
Sukně Reserved




Foto by Majo Eliáš



28 komentářů:

  1. I really love your outfit!!Tha cat tights are amazing!!!
    Hotlittlewhitedress

    OdpovědětVymazat
  2. gerat look! love the cat tights !! soo cute ]
    xx

    OdpovědětVymazat
  3. Ale sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. punčochy jsou krásné a tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. The weather in my country doesnt permit us to wear such lovely and stylish clothing.. It gets so hot in Bombay.Ilove your coat and the leggings are so cute.
    Would you care to follow each other? GFC/Bloglovin/G+
    Do leave a comment when you follow and i'll follow you right back.
    http://icynosure.blogspot.in/

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Jee moc děkuju:-) od tebe to zvlášť potěší:-)

      Vymazat
  7. Taky si poslední dobu všímám ,,kočičích" punčoch, docela by se mi líbili, ale přijdou mi těžko kombinovatelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo taky jsem přemýšlela co k nim, hlavně boty. Myslela jsem že pujdou i ke kozačkám, ale vůbec!

      Vymazat
  8. Tak s takkovýma nohama bys mohla nosit i omazaný bláto a bylo by to chic. Ale ty punčocháče mě baví.

    OdpovědětVymazat
  9. Your tights are so kawaii ♡

    thelittlefashionette.blogspot.fr

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi extravagantný ale k tebe sa tento outfit hodí ;)
    Freedom-dream-desire

    OdpovědětVymazat
  11. those tights are so cute!
    great outfit

    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpovědětVymazat
  12. You so pretty!
    And slim.
    I want be slim..
    Nice blog, I follow U! :)
    www.bwefu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. your tights rock! great outfit ;)
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpovědětVymazat
  14. miluju tyhle punčochy a bundy :). za mě palec hore!

    OdpovědětVymazat
  15. Haha, wow those tights are something else hun! Love them!
    Now following you on GFC and Bloglovin!
    Please do same,
    XOXO

    OdpovědětVymazat