pondělí 21. září 2015

MANGO objednávka

Ahoj holky,

zas nějak nestíhám máme doma angínu. Tak nemám náladu na PC :(

Každopádně už je mi trošku líp tak jsem zasedla k PC, protože vám chci ukázat moje první objednávku z Manga.

Na instragramu u jedné slečny jsem objevila Mango outlet přímo ze Španělska. Vůbec jsem dříve o něm neveděla. 
Poštovné pouze 79 kč a u objednávky nad 1250 kč zdarma.

Zboží došlo v krabici, uvnitř pěkná taška mango.




Ale ty ceny !!!! Všechno uplně zadarmo!!!
Na sebe toho mám momentálně dost objednala jsem si akorát jedny džíny slim fitky, klasické modré za 79 kč :D ... no nekupte to :)

A pak jsem objednávala pár věcí dceři na zkoušku a vše uplně pecka :)



A naposled moje malá ve svetýrku z objednávky :)


Jinak dále její outfit :)

Vestička - Reserved
Tričko - Original Marines
Svetr - Mango
Tepláčky - Zara
Boty - Pepco

2 komentáře: