pátek 21. února 2014

My fitness inspiration

Ahoj všem,

dneska vám chci ukázat a říct do čeho se pouštím.
V modelingu už se neprosadím, nemám na to obličej. Už v 17 letech mi v Praze v agentuře řekli, že bez plastiky nosu to nepujde. A já ji oddalovala a teď jsem na modeling už ,,stará,,
Jediný sport, který se mi líbí už x let je fitness. Miluju ty těla.
A taky mi to pomůže v nabrání kg (konečně).
Začínám držet cvičící ,,dietu,, treninky 3x týdne. Jsem zvědavá jak to půjde.
V roce 2015 bych chtěla soutěžit na Bikini fitness. Tak třeba se zadaří, od trenérů jsem dostala podporu, že bych mohla dost dobře zapadnout. Tak držte palce:)

Nějaká ta moje inspirace :

Takovéto těla sou jen na soutěži kdy se fakt maká měsíc před soutěží a to hodně takže tělo takhle není pořád uplně výrýsované. Jen aby jste se nelekli :)









Jo a ještě na závěr k prsům, většina holek na bikinách má implantáty. Ale nemusí to být je to jen vylepšení. Ale je strašně moc holek co mají prsa velikosti A a mají hodně pohárů a medailí. TAkže to nehraje žádnou roli. Já jsem mívala prsa, který by mi stačili, ale po roce a půl kojení mi z toho moc nezbylo tak uvidíme .... Implantáty bych jednou moc chtěla, ale až po druhém dítěti a taky se dost bojím operace. Jak tak slyšívám od kamarádek :(



Moje aktuální břicho po týdnu cvičení 
 


12 komentářů:

  1. amzinggg pictures... u really gotta great body... u plz do good research on implants and then think to do.. im fitness freak too but stand nowhere in front of u.. i would def. gonna follow you.. adding you via GFC, care to add back plz.

    http://glamforgood.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. mmm yes would love to have this body
    x

    OdpovědětVymazat
  3. perfect !

    i follow you now
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně štěstí, určitě to zvládneš :)! Také se snažím svou postavu změnit, sice to jde opravdu zlehka, ale stejně cítím v kostech, že to prostě dokážu a udržím si to tak :).

    OdpovědětVymazat
  5. Never give up and keep training hard. Thank you that you liked my blog! I followed your blog too :))

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá inspirace. Tyhle baby jsou i moji inspirací :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to ty určite dáš! ;) ...a mohla by si mi prosím ťa poradiť,že aké cviky mám cvičiť na to spodnejšie bruško?Lebo na hornom vidno,že cvičím a na spodnom vôbec a cvičím už dosť dlho :(

    OdpovědětVymazat
  8. Bella Falconi knows?
    My inspiration is her. But I'm still about 10kg above my weight.
    I know it's very sad, another day I can reach my goal.
    The instagram Bella; @bellafalconi_fitness

    Kisses babe!
      www.bymivian.com
    @mivianmacedo

    OdpovědětVymazat