neděle 28. února 2016

Oblíbené produkty za únor

Čaukooo :)

Dneska tu mám pro vás moje oblíbené produkty za měsíc únor!

Vše je naprotá jednička u mě a používám je pořád. Jsou to vlastně celoroční oblíbenci :)


1. První věc je TOP šampon mezi všemi! A to klasický kopřiváč !
    Používám zatím chvilku, ale ohlasy jsou na nárůst vlasů velké, takže brzo dojdou určitě i ke mě :)



2. CHI - keratin neboli hedvábí na vlasy, naprostá jednička u mě !!



3. Dětský olej - Bio dětský olej používáme hlavně na domácí masáže :D je prostě nejlepší,  hypoalergenní. Nevadí když se dostane ,,kamkoliv,, :)



4. Řebřičkový gel na akné - konečně něco co je přírodní a pomáhá mi. Navíc voní jako čaj :)



5. Sprchové gely od GRACE & CHARMES vyráběné v Amsterdamu :)



Znáte tyto produkty ?

7 komentářů:

  1. Kde se dá koupit ten dětský olej? Používám zatím měsíčkový, jenže mě dost štve, že od něho mám snad úplně všechno žlutý :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je uplně super je čirej fakt jako nemá chybu....Prodávaji ho jen v Rossmanovi :)

      Vymazat
  2. Teda, nalákala jsi mě tím CHI olejíčkem. Dřív jsem jej zkoušela a nebyl špatný, ale verze s keratinem mě láká víc. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vyzkoušej určitě! Budeš velmi spokojená :) Můj kadeřník mi třeba říká, že tohle je pro moje vlasy nutnost :)

      Vymazat
  3. Kopřivový šampon je vždy dobrá volba :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlevnější a neobyčejnější a udělá nejvíc parády :)

      Vymazat
  4. Kopřivový šampón je najlepší - obyčajný a vážne super výživný na vlasy ! :) Cez leto si rada natrhám aj čerstvý a vyvarím ako čaj a ponalievam na vlasi super výživa ! :)

    OdpovědětVymazat