úterý 18. září 2012

Corallina colore

Tak dnes mám ohromnou radost pořídila sem si nové high heels v oblíbené korálové barvě, a k tomu samozřejmě rtěnku a lak na nehty :)
Koupila jsem si ještě jedny luxusní botky ty vám ukážu v některém z dalších postů :)

Top Atmosfere
Sukně New Yorker
Boty No name - zahraničí





15 komentářů:

  1. Moc pěkný post, korálovky miluju. :*

    Gratuuji k novým followers!

    OdpovědětVymazat
  2. botky jsou krásný :-)), úplně mi připomínají jedny, které jsem měla kdysi jako malá pro panenku bárbí :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji za komentář.. :) ty botky, aach :)
    koukám, že seš taky z Brna :) sleduji tvůj blog, budu ráda, když ty taky :)) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já uz tvůj sleduji nějakou dobu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný odstín rtěnky! prozradíš kde jsi ji koupila? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :) je to kolekce Kate Moss od rimmelu .. :) odstín mám pocit 06

      Vymazat
  6. Nadhera :) moc povedene a kdyz uz jsi tu prozradila odstin rtenky, nemohu se nezeptat na lak na nehtiky, ktery je stejne skvostny jako rtenka a botky ( ty jsou kazdopadne odkud)?
    Kkiss inhotblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Botky jsou od znameho co ksefti s botama a jsou ze zahranici :-) jinak ten lak byl myslim NYC

    OdpovědětVymazat