neděle 30. září 2012

Favourite parfums

Diesel Fuel for life
Elite models Paris Baby
Paco Rabanne Black XS
Naomi Cambell Cat Deluxe
Paris Hilton Just Me - edice srdíčko
Oriflame Precious Moments
Armani Emporio She
Cacharel Scarlet




5 komentářů:

  1. parfémy miluju! taky jich pár mám... teď třeba používám Moschino I Love Love, na zimu mám ráda Calvin Klein Forbidden Euphoria a moje srdeční záležitost je Gucci Eau de parfume II :)) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám ráda parfémy...můj nejoblíbenější je nyní Miss Dior a Lanvin Oxygene. Dříve jsem měla Beyonce- Heat, nebo první vůni Kate Moss. Naomi Cambell mám taky..super vůně :)

    OdpovědětVymazat
  3. já si teď chci pořídit parfém k narozeninám a přemýšlím jestli DKNY Be Delicious, Burberry Body nebo Guess Seductive :D

    OdpovědětVymazat
  4. aaa Armani empororio jsem měla na střední, úplně se mi vrátily vzpomínky:o))

    OdpovědětVymazat
  5. Diesel vuni mam take, jen v jeansovem kabatku:) Naomi Cambell byla ma stalice pred par lety, ale nakonec jsem si koupila tu s pridavkem At Night :) i kdyz tato take voni bozsky
    Kkiss (inhotblog.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat