úterý 30. října 2012

Jak pečuji o své vlasy

Tak je to post o mých vlasech. Barvím se na blond již od 14 let, měla jsem vždy delší vlasy po lopatky, ale jednou asi v 18 letech jsem nechala barvu působit o 15 minut déle a 20 cm bylo v háji :( ....Upadly mi, takže teď už mi ro roste pěkně dlouho, ale délku kterou jsem mívala už nemám.
Nejradši se barvim sama doma. Kadeřnice mi to nidky neudělají dle mých představ. Kupuju barvu od Joanny Super Blond stojí asi 69 Kč ale je prostě nejlepší, klasické barvy jako garnier, pallete apod. mi vždy udělají odrosty do zrzava jedině takhle do blond bíla.
Mnohokrát jsem chtěla změnu tak jsem se obarvila na hnědo, ale prostě se v tom nějak necítím, nevím proč. Každopádně si to mohu dovolit jen v létě, když jsem opálená, jinak jsem vypadala mumie, jsem hrozně bledá, proto se k blond vždycky vrátím.

Oblíbila jsem si vyživující šampon a kondicioner od Elseve s máteří kašičkou a omega 6.
Jsou pro suché vlasy a to já vyloženě potřebuji.





 Dále po umytí do vlhkých vlasů používám kopřivovou vlasovou vodu, je to výborná věc, mnoho lidí mi ji doporučilo pro růst a pevnost vlasů a fakt funguje. Prodává se i voda březová ta má taky tentýž účinek. Stojí asi 29 Kč, vydrží až 100 použití a mají ji v klasických drogérkách. Voda se vmasírovává do pokožky.





Moje vlasy po umytí jsou vlnité, ale docela hezky, ale kdyby sami uschnuly vypadala bych jak beran.
Nenadarmo mi na základce říkaly ovečko :D



A proto mám něco bez čeho bych nemohla existovat a co požívám již x let a to je rotační kulmofén od Rowenty, s ním mám vlasy hladké a krásný objem.



A takhle to vypadá po vysušení.



A co vy ? Používáte fény nebo necháváte vlasy jen tak uschnout ?






44 komentářů:

  1. Nehcávám vlasy jen tak schnout, nerada bych si je ničila fénem. Naštěstí je mám po uschnutí hezky rovné :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkný příspěvek :-)
    já vlasy někdy fénuji, jindy je ale nechám jen tak volně uschnout...:-)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  3. Musím fénovat, jinak jsem jak Rozára :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna u tebe luci sem myslela že nemusíš:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjo, musím, jakmile to nechám volně uschnout, tak si vlasy dělají co chtějí :(

      Vymazat
  5. Ten rotační kulmofén mě zaujal hodně a kopřivovou vodu taky používám :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super!!! Je to vlastne jak kdyby sis foukala vlasy pres kulatej kartac, ale bez prace:)

      Vymazat
  6. Vždy musím vlasy vyfénovat, jinak bych se s nimi příliš nedomluvila:) Taky mi vyhovuje, že se fénováním nažene objem. Vlasovou kosmetiku často střídám, každopádně preferuju produkty obsahující keratin a hloubkově vyživující masky, protože moje vlasy jsou též platinové blond, takže je chodím neustále dobarvovat a téměř denně na ně používám žehličku/kulmu.

    OdpovědětVymazat
  7. máš vlasy hezké :) ta vlasová voda kopřivová mě láká, musím se po ní v drogérce podívat :) takovýhle kořpivový nebo březový šampony, a věci na vlasy jsou nejlepší (říká moje babička) :) já fén vůbec nepoužívám, nesnáším fénování vlasů, ten zvuk a potom vlasy nemám hezké. Nechávám vlasy volně uschnout :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, urcite vyzkousej za ty penize je to zazrak:-) Jinak to ti zavidim, ze nemusis fenovat, co ja bych za to dala:-)

      Vymazat
  8. Už jsem taky někdy zauvažovala, či se nedat na blond, ale nakonec jsem tu myšlenku zavrhla, jelikož bych asi vypadala jako barbie. A tak dávám přednost hnědé :)
    PS: sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to asi o stylu ja naopak barbie styl preferuju:-) libi se mi to:-) Tobe slusi hneda asi bych nemenila::) jinak moc dekuji

      Vymazat
  9. Your hair looks nice..i wish i would take care of mine mu h often...

    OdpovědětVymazat
  10. Páni to jsou aspoň vlásky :) Já vlasy nechávám jen tak uschnout :) Moc ti to sluší Luci ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty vlasy jsou už na první pohled zničené a hrubé. Být tebou, tak se nebarvím, nefénuju a nechám vlasy pořádně odpočinout. Protože takhle ti nikdy nedorostou. Nehledě na to, že ti ta blond vyloženě nesluší. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znicene jsou urcite:-) a podle tebe to mam nechat odrustat ne?:-D jasne.... Jinak mi rostou pekne, mela jsem mikado a barvim dale a rostou:-) jinak me se blond libi:-) a do tmave jit s mou bilou pleti jak jsem psala nemuzu a ani se mi nelibi.

      Vymazat
  12. Jak kdy, ale spíš fénuji. Jinak máš krásnou blond barvu.

    OdpovědětVymazat
  13. Vždy vlasy fénuji, ale objem mi moc dlouho nevydrží. Ten tvůj kulmofén vypadá zajímavě. Vydrží po něm objem dlouho ??
    http://thenbook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Máš krásné vlasy!

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. dej to bez kulmy, přirozený vlasy jsou hezčí=)

    btw. cos to měla za šílenou barvu? vypadaly vlasy po pár minutách navíc? to by max. mělo změnit výslednou barvu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje nee:-) jinak byl to cistej peroxid s melirem mam pocit nojo bylo mi 18 tak jsem experimentovala:-)

      Vymazat
  16. Tak ten kulmofém vypadá suprově. Luci, myslíš, že se s ním z "ničeho" na hlavě dá vykouzlit objem? Mám hodně jemné, slabé, odbarvované vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem zde uz nekomu psala, je to jak kdyby ti kadernice vyfoukala vlasy pre velkej kulatej kartac:-) tak jestli to na tebe funguje tak urcite i kulmofen:-)

      Vymazat
    2. Ale je to určitě trošku zdlouhavější,ne? Myslím než klasické fénování. Jak dlouho tak fénuješ s tímto?

      Vymazat
    3. Prave naopak!!!! Ja mam docela huste vlasy a fenuju s kulmofenem tak kolem 5 min

      Vymazat
    4. Opravdu? Já právě koukala ne Heuréku na recenze a pár hnidopichů ho tam za to kritizuje. Pak ještě, že se vlasy motají do ventilátoru, ale to je u kulmofenů asi normální.

      Vymazat
    5. Jo to dělaj ale ty levnější kulmofény tenhle nee :)

      Vymazat
  17. Luci zdravím, barvička je luxusní.Kde přesně tu Joannu v Brně kupuješ?
    Díky za info.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ? Sem ráda že se líbí, někteří mě ji pěkně kritizujou :)...Kupuju na orlí v té zelené drogerce :) Ta je nejlepší, maj tam vše.

      Vymazat
    2. Díky za ochotu.
      Lucka

      Vymazat
  18. Dřív jsem taky používala šampony od Elseve ale teď mám oblíbený Syoss :) ... Když hodně chvátám, tak vlasy vyfénuju ale radši je nechám jen tak uschnout :)

    OdpovědětVymazat
  19. ooo tak tá rotačná kulma ma zaujala. Myslím, že to je to, čo tiež potrebujem. Pojdem po nej zapatrat. Inak si vlasy nechávam väčšinou volne uschnut a po uschnutí vytvarujem žehličkou...

    OdpovědětVymazat
  20. Kamaradka take vlastni tento kartac a slysim na nej z kazde strany samou chvalu :) takze dekuji za brouka v hlave :D
    Budu se po nem muset kouknout.
    Kkiss (inhotblog.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat