pondělí 10. prosince 2012

New in: Earring

Zabrousila jsem do obchodu kde bych takový úlovek nečekala :) A to do kenvela. Byla jsem opravdu překvapená.

Naušnice Kenvelo
Tričko Miss sixty/MET




9 komentářů:

  1. Miluju velké a výrazné náušnice!! Super úlovek! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Druhá fotka je krásná. Ale je pravda, že mě zaujalo něco jiného než náušnice:)

    OdpovědětVymazat
  3. myslela jsem,že jsi s blogem skončila :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je dobře,že jen pár změn,sluší Ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, super post :) nausnice zboznuji.
    Dovolila bych si pozvat te k sobe, shodou okolnosti mam take nedavny post o nausnicich :)
    Vzhledem k tomu, ze jsem v blogovem prostredi nova, byla bych rada za sledovani, pokud ti muj blog padne do oka :)
    Pekny vecer, kkiss (inhotblog.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat