čtvrtek 14. března 2013

OOTD Black and heart

Ahoj holky, 

mám tu pro vás další outfitové fotky :) .... Zatím opět v černé barvě prostě barvičky jsem ještě nevytáhla prostě je na ně ještě moc zima :)
V posledních výprodejích jsem ještě koupila tento  krásný světřík s ,,tygrovaným ,, srdíčkem:) 

Bunda No name
Svetr Calliope
Legíny Amisu
Boty Mixer
Šála Promod










Jak se vám outfit líbí ?:)

11 komentářů:

  1. Krásná! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná ta bundička! Také mám radši tmavé barvy v tomto počasí...

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí moc ;)
    ale nemůžeš je fotit více z blízka ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu:) fotila me kamaradka ktera me fotila poprve:-) tak jsem ji nechtela moc otravovat:-D

      Vymazat
  4. Mě se hodně líbí botky. Taky mi nějak v tomhle počasí nejdou nosit barvy :/ Ať už je jaro :)) V.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten sveter je úplne neuveriteľný!!! Nádherný! A z Calliope? U nás som nič také nevidela =/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší, jako vždy. Svetříkem mě podarovala kamarádka, je moc pohodlný. I když je ten můj S, zdá se mi dost velký, ale to je určitě účel :)

    OdpovědětVymazat