čtvrtek 7. března 2013

Modro-žluté líčení

Dnes tu pro vás mám něco co jste na mém blogu zatím neviděli a to je líčení :) ... dnes jsem experimentovala ze žlutou a modrou :) Navíc jsem přidala nalepovací řasy, koupila jsem si nové lepidlo, novinka od Essence a jsem naprosto nadšená takže určitě napíši recenzi. Řasy jsem si nějak extra nikdy nelepila, ale myslím že s tímto lepidlem opravdu začnu, protože se s ním pracuje neskutečně výborně !

 Zde je výsledek :)



Co jsem použila:
Paletka Poptastic od MUA
Paletka Starry night od MUA
Řasenka Imperial lashes od Dermacolu
Nalepovací řasy + lepidlo 






18 komentářů:

  1. Vyzerá to fakt super! Tá jemná žltá je krásna =)

    OdpovědětVymazat
  2. Takových barev se bojím,ale vypadá to senzačně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to není zas tak uplně moc výrazné normálně venku :)

      Vymazat
  3. Vypadá to úžasně! A máš oči jako Lady Gaga :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) čoveče seš asi třetí co mi to říká....nedávno mi někdo říkal že mám obličej Lady Gaga :D ... já teda nevím ..., ale asi na tom něco bude když už to slyším po několikáté :)

      Vymazat
  4. Vyzerá to skvele, aj keď ja by som na to odvahu asi nemala, teda ísť tak von :)

    OdpovědětVymazat
  5. you look like a star with the make up!!

    OdpovědětVymazat
  6. To je úžasný! Vážně moc povedený!

    OdpovědětVymazat