neděle 30. srpna 2015

VRACÍM SE !!!

Ahoj moje milé čtenářky,

chci vám oznámit zprávu, že se vracím konečně zpět:)
Měla jsem trošku delší pauzičku z důvodu hlavně mateřství a taky práce, ale moje dcerka nastupuje do školky a já budu mít více času se věnovat dalším aktivitám, které mám na seznamu:)

Co vás čeká ?

Hlavně se nadále chci věnovat outfitům..... Tím bych hlavně chtěla říci, že pro vás chystám článek o pořadu Popelka ( na slovensku nákupné maniačky), kterého jsem se nedávno zúčastnila.

Pak také určitě spoustu recenzí a také zajímavosti z mého života.

Také se dozvíte něco o moji nové práci vizážistky v jednom novém muzikálu :)

                                         


                                           U mne v práci s omlazeným panem Vaculíkem :)



7 komentářů:

  1. Vítám Tě zpátky :) Ať se daří, a těším se na články :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely post, have a beautiful week! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Už se moc těším na novinky :) Pořad Nakupne maniacky sleduji již dlouho a nemohu se dočkat, až o tom povyprávíš :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, vitaj. Uplne ta chapem, že si tu dlhšie nebola. Odkedy mám maličkého, nie je tolko času na všetko čo by som chcela, ale drobci su predsa najpodstatnejší. Teším sa na dalšie články.

    OdpovědětVymazat