pondělí 31. srpna 2015

Moje kinder dorty !

Ahojky,

Jak všichni, kdo jste sledovali můj blog, víte že jsem prostě kreativní a vymýšlím stále nové a nové věci.
Další můj nápad byly Kinder dorty. Chtěla jsem vymyslet něco efektivního a hlavně něco s čím se nemusím péct v troubě:)
Kinder dost také v sobě ukrývá dózu, do které umístíme dárek :) Super překvapení dva v jednom.

Poprvé mne tento nápad napadl, když se chystaly přítelovi 30.narozeniny. Chtěla jsem vymyslet prostě něco extra.
Tak jsem začla tvořit můj nějvětší kinder dort v historii :) Jelikož se v něm nacházel poměrně drahý dárek, na větší prostě už nezbylo :)



Měla jsem z něj velkou radost byl zároveň můj první a zároveň na takovou velkou událost ! Takže jsem na sebe byla hrdá, že jsem to zvládla hned na poprvé.



Další dort jsem dělala pro jednu známější osobnost, které se velmi mé dorty zalíbily a to Nelu Slovákovou. Pro jejího brášku, který měl z dortu velikou radost.



Dále pak pokračovaly dorty pro mé zákazníky, oblíbený tvar byl většinou srdce :)




Budu velmi ráda za vaše komentáře, zda se vám mé nové KINDER DORTY líbí ??? :)

12 komentářů:

  1. Vypadají naprosto fantasticky! Děláš mi strašné chutě, hned bych ho celý snědla :D
    Jsi moc ǎikovná! :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takú tortu by som chcela aj ja ! :D vyzerá to skvelo :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty jsou naprosto perfektní!! super nápad, díky za inspiraci :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je skvele!! :D

    http://www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. mňami. Keby mi taký niekto urobil, neprotestovala by som. Kinder čokoládky su naj.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to moc hezky! Hned vyzkouším!
    http://klariinka0.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,napsala byste sem prosim navod? Chci ho udelat k narozeninam. Dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jednoduché:) Koupíš plechovku nějaký ten ,,korpus,,.
      Na to si ustřihneš proužek oboustranné lepící pásky. Oblepíš dokola. A přilepuješ tyčinky :) To stejné nahoře přichytit páskou, aby to nelítalo :)

      Vymazat
  8. super náapad, to som ešte nevidela :) takú by som brala :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat