čtvrtek 3. listopadu 2016

NOVINKA od Dermacol ! Řasenka MEGA LASHES dramatic look

Ahoj všem:)


Dnes tu pro vás mám recenzi na tuto novou řasenku, která se teprve objeví v našich drogeriích. Někde už možná je, ale je to úplná novinka takže si někdo možná ještě chvilku počká :) 


Byla jsem na ni velmi zvědavá jelikož řasenky od Dermacolu jsou mými stálicemi. Defakto jinou značku řasenek nepoužívám.

Dermacol udává, že řasenka je hlavně pro dramatický objem a natočení řas.

Dále o vykreslení a rozčesání řas.

Je bez parabenů a jiných škodlivých látek.




Velmi se mi líbí i obal, který je celý černý a má zlatý nápis. 
Dermacol je pro mě TOP značkou jelikož se vyrábí přímo zde u nás v ČR, což se mi líbí.





A teď to asi nejdůležitější a to šteteček. Abych řekla pravdu nemám ráda štetečky, kde jsou jakoby ty vlákénka, které můžete vidět na fotce. Moje řasy jsou velmi jemné a pokud je na kartáčku větší nános a já ho dokonale neotřu mám na řasách žmolky :( 

Takže pro mé řasy tento šteteček moc nevyhovuje. 
Ale myslím že své příznivce si určitě najde!! Look dělá opravdu dramatický krásně černý a veliký objem.



Řasenka bude v prodeji za 249 kč 

Jak vás řasenka zaujala ? 
Vyzkoušíte ji ? 

Krásný den, Lucy Glam :)

1 komentář: