pondělí 21. listopadu 2016

Ta šílená maskáčová bunda s RŮŽOVÝM kožichem

Ahoj všem :) 

Dneska tu pro vás mám jeden kontroverzní outfit.
Jedná se tu o bundu, která je opětovně propíraná všude na internetu.
A co se moc řeší to já musím mít taky.....mne totiž hodně uchvátila, ne tak ta bunda jako celek, ale ten obřííí kožich okolo kapuce. Opravdu takový velký kožich žádná bunda ještě nikdy neměla, defakto jsem takový kožich chtěla celá léta :D
Tím, že jsem blondýna mi ta růžová barva nevadila, navíc je to moje nejoblíbenější barva.
Bundu jsem si pořídila také v černé barvě, ale tam ten kožíšek není už tak veliký. Takže tuto mám radši.



Kožíšek po stranách zipu je odepínací, což je super, že to nemusí být až tak moc růžové. Ale já jsem vám outfit vyfotila samozřejmě v plné svoji parádě :)
Maskáčový vzor je teď prostě IN, samozřejmě je jasné že to bude na chviličku stejně tak jako maskáčové FREDDY.


No není ten kožíšek úžasný ? :D Já ho žeru no...:)


Boty Deichman

8 komentářů:

  1. Síce takúto bundu nemám, no vôbec mi nevadí. Je pekná a pristane ti a keď sa ti páči tak prečo nie. Celkovo si myslím, že zatracovať nejaký trend len preto že je to masovka je nezmysel.

    NITA

    OdpovědětVymazat
  2. Cornsilk does no longer have an effect on fats loss but is a natural diuretic to assist rid the frame of extra water. The chinese language use it to reduce swelling (edema) resulting from kidney disorder. in one study of twelve kidney sufferers taking 2 oz of cornsilk twice a day, edema completely disappeared in 9 of the subjects.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpovědětVymazat
  3. Bundička je krásna :))

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovědětVymazat
  4. love it

    x
    dahi
    p.s. win a flacon of 4711 acqua colonia peach & coriander on my blog! http://www.strangeness-and-charms.com/2017/04/giveaway-happy-easter-with-4711-acqua.html

    OdpovědětVymazat
  5. tebe táto bundička a tá ružová farba veľmi pristane ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jako já bych si tohle nikdy nekoupila a každýmu, koho bych v tom viděla, bych se vysmála, ALE! Je tu velký ALE.
    Tobě to fakt sluší.Jakože jsem fakt uvažovala, že svůj názor úplně přehodnotím.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  7. I'm so in love with this big furry hoods. Furry hats make such stunning statement looks for the winter. Love your jacket, you look awsome!

    xx

    d'star

    *d'star*

    OdpovědětVymazat