pondělí 11. prosince 2017

Dráček GISMO

Ahoj :)

Došel mi nádherný balík s mým dráčkem GISMO, tak se tedy jmenuje oficiálně na webu velmi zajímavého eshopu velký košík, já ale ovšem chtěla dráčka do pokoje pro mého chlapečka, který se nakonec bude jmenovat Elliot.
Jsem ráda, že jsme konečně narazili na jméno, které se líbí nám všem a je nevšední.
Miluju nevšední jména.

Proč drak ? Mám draka spojeného s jedním úžasným filmem : Můj kamarád drak.
Je tam drak jménem Elliot, který je hrozně hodný a taaak roztomilý, doporučuju tento film zhlédnout,  popláčete si :-D

No a tím prostě mám spojeného toho draka s Elliotem, navíc mi do dekorace krásně zapadá co myslíte ? 


Je opravdu nádherný, veliký má 29 cm, doporučuju i jako vánoční dárek pro dět, myslím že si ho zamilují ! 
Koupíte ho za 349 kč na www.velkykosik.cz

Když už tak jsem tam vzala i nějaké dárečky pro Klaudinku k vánocům.
A to oboustranné fixky, ona miluje malování a ty se jí budou velmi hodit. 


Dále mne tam velmi zaujal ,,výrobník,, na cupcakes, muffiny a hlavně cake pops. 
Které Klaudi když někde vidí tak je musí mít...tak proč bychom je nemohli udělat doma že jo ? 
Využila jsem to rovnou jako dárek pro Klaudi, myslím že bude nadšená.

Na velkém košíku mají plno všelijakých různorodých věcí, určitě se mrkněte ! 


A co vy ? Máte už dárky nakoupené ? 
Já teda zatím moc ne :-D 
Navíc jsme zase nemocní, takže jsem velmi zvědavá jak to vše stihnu.

Mějte krásný začátek týdne vaše Life mom Lucy :-*




1 komentář:

  1. Dráčik je naozaj veľmi roztomilý, má taký milý výraz tváričky. A Elliot je naozaj pekné meno :)

    NITA
    ADVENTNÝ KALENDÁR

    OdpovědětVymazat