pondělí 15. ledna 2018

Šumící medvídek Whisbear + postýlka

Ahoj všem,


dnes vám chci představit tuto úžasnou věc pro miminka a malé děti.
Vůbec jsem o tom nic neslyšela, až narazila na eshopu baby nábytek.
Velmi mne tato věcička zaujala. O co tedy vlastně jde ?
Medvídek Whisbear je šumící medvídek na uspávání dětí.


Koupíte ho přímo zde - klik.






Šumící ? Ptáte se co to je ?


Má zabudovaný stroječek, který generuje dětský pláč a automaticky začně šumět. Dá se nastavit všelijaké programy. Kdy si můžete medvídka sami zapnout, či to nechat právě na tom čidle dětského pláče.Medvídek se dá krásně zavěsit na postýlku pro větší děti je pak krásně hladký a mazlivý.


Stroječek se uschová přímo do medvídka na suchý zip.


Vydává uklidňující šum podobný zvukům uvnitř dělohy, který pomáhá uspat novorozence, kojence i starší děti. Jedná se o nejlepší způsob, jak citlivě adaptovat nově narozené miminko na vnější prostředí. V prvních měsících života dítěte Whisbear pomáhá uklidňovat kolikový pláč - díky šumění podobnému zvukům, které dítě zná z nitroděložního období, kdy žilo v maminčině břiše. Do medvídků Whisbear se zamilovali tisíce rodičů a jejich miminek.
Na medvídka firma nabízí celoživotní záruku ! Což je také super, takže výrobek to bude velmi kvalitní, obdržel také cenu designu.
Medvídek zároveň později díte učí, má šuštící ouška a barevné nožičky. Firma je nabídzí v různých barevných provedeních.


Na tlapičkách má medvídek magnetky, takže je možno ho umístit kamkoliv. Jak na rám postýlky, rám kočárku apod.

Jsem strašně moc zvědavá jak zafunguje u nás :) Ale myslím, že výborně. Je fakt hodně spokojených zákazníků, co jsem už tak slyšela.

No a já už se pomaličku blížím do finiše :) Ještě chybí pár věcí jako mantinel, lapač snů apod. Kde budou barvičky :)


Tuto úžasnou postýlku najdete hned ve 3 barevných provedeních také na eshopu baby nábytek odkaz přímo na moji šedou zde 
Mají ji ještě v bílé a mentolové. Určitě věnuji postýlce ještě příští článek. Je totiž naprosto perfektní a také eshop mne velmi potěšil skrz cenu postýlek. Které mají opravdu velmi příznivé, stejně tak matrace apod.
Postýlka byla konkrétně za 3026 kč. Podle mne skvělá cena !

Děkuji za přečtení.
VAŠE LIFE MOM LUCY

Žádné komentáře:

Okomentovat