neděle 28. ledna 2018

Láska na první čich

Zdravím všechny,


dneska vám chci ukázat balíček co mi dorazil těsně, než mne hospitalizovali v nemocnici. Ano, jsem v nemocnici pro rozjíždějící se porod. Ale stačilo pár kapaček a už to skončilo. Tak snad už půjdu zítra domů, prcek musí ještě měsíc vydržet.

Je to už vážně těžký s tím pupkem.

No a teď tedy k tématu. 
Nuxe to je opravdu moje láska největší. Jakmile jsem tuhle kosmetiku jednou vyzkoušela tak prostě už nechci nic jiného. Jejich produkty tak nádherně voní, že to ani není možné :) Krém na obličej, který vám ukážu níže, mi voněl na obličeji ještě 2 dny po aplikaci. To opvadu žádná jiná kosmetika nedokázala. Hlavně jak voní! Tak nádherně. Samozřejmě i design výrobků se mi moc líbí.




1. Jemná pleťová voda


- úžasná vůně, jako všechny výrobky od Nuxe
- jemné odlíčení a zároveň vyčištění pleti 
- je vhodný na suchou až normální pleť, já ji mám sice občas trošku mastnější, ale vyhovuje mi 

Cena: 360 kč


2. Anti-age péče pro oblast okolí očí


- tak toto je za mě boží věc, už ji začínám potřebovat, protože moje oční okolí už pomalu začíná upadat do věku staré matky :-)

- nejvíce mě okouzlil aplikátor, který je chladivý a přímo jím nanášíte krém a masírujete, tím se krásné redukují otoky a kruhy pod očima


- je tam výtažek z mučenky a kyseliny hyaluronové
- zhebčí a rozjasní oční okolí s okamžitým efektem 

Cena : 980 kč 


3. Hydratační zmatňující fluid 48 hodin pro smíšenou pleť


- toto je ten krém, který jsem zmiňovala výše, opravdu jeho vůně vydrží na pleti tak dlouhou dobu
- zamezuje lesku pleti, takže přesně to co potřebuji
- co se mi líbí tak je vhodný i jako podklad pod makeup
- je vhodný pro smíšenou a citlivou pleť přesně ta moje 
- toto je určitě můj TOP výrobek 


- krém je opravdu lehoučký 

Cena : 620 kč 


4. Nuxe sun - delikátní tělová vůně


- obsahuje 85,6% přírodních látek
- nádherná vůně, kdo zná olej od Nuxe tak přesně tak voní i tělová vůně
- vůně pomeranče, kokosu, květiny Tiaré a vanilky

Cena: 790 kč 


Máte rádi kosmetiku od Nuxe ? Jaké výrobky používáte ? 

3 komentáře:

  1. Tato kosmetika mě hodně láká. :) Mám nějaké cestovní balení a ty jsou super. Hledám nějaký ten krém na oční okolí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. sounds like a great brand.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpovědětVymazat
  3. tak tú pleťovú vodu a telový sprej by som okamžite brala :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat