úterý 1. března 2016

My life 1

Čauky :)


Mám tu pro vás takovou novou moji kategorii a to můj život :) 
Mívám dost dotazy od vás čtenářů, co dělám ve volném čase, koníčky, práce, domov apod.
Tak vždy takový sestřih posledního času:)


V únoru jsem byla na jedné brněnské přehlídce s Agátou :) 
Málo z vás ví, že se věnuji ve volném čase i vizážistice, ale opravdu jen ve volném. Času na to mi zbývá opravdu málo.
Takže jsem měla tu čest Agátu česat.
Jaká je Agáta ??? Naprosto skvělá baba....nemohu na ni říct jediné špatné slovo :)






Co nového se dejě s mými vlasy? 
No samozřejmě po roce se mi zastesklo po blond :D 
Chci ale balayage se šedou barvou....Ta rezavá ne a ne se ztratit :( Takže to je ještě běh na dlouhou trať, ale snad s mým kadeřníkem dojdeme do cíle :)
Zatím se nám alespon podařilo krásně zesvětlil konce :)




Dále nyní v březnu u nás v tanečním studiu máme pozvané super tanečníky a to FILIPA JANKOVIČE s tancování na podpatcích a také ANET ANTOŠOVOU  s tanečním stylem Dancehall a TWERK :) 
Přihlásit na obojí se ještě můžete na ANET zde a na FILIPA zde



A dnes poslední náš miláček a moje nejoblíbenější vůně do bytu :) 




3 komentáře:

  1. your hair looks great

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpovědětVymazat
  2. Závist! Agáta je super, i když jí neznám. Super fotky! Ty vlasy máš moc hezké :)

    http://neverforgetneverlookback.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Your cat is soooo pretty!!!

    http://anna-alina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat