neděle 6. ledna 2013

Růžence

Ahojky všem,

dnes je venku opět hnusně tak ani nevyrážím ven, ale zůstávám doma v pelechu :)
Nafotila jsem vám svoje růžence, které velmi ráda nosím. Ptáte se jestli jsem věřící ?:) No do kostela nechodím, ale přece jenom si myslím že něco někde existuje :)
Většinou je kupuji v Brně v jednom obchůdku s růžencema a ten fialový a stříbrný mám s Italie.
Ještě mi visí jeden bílý v autě:)








 Nosíte růžence ? Líbí se vám to ?


5 komentářů:

  1. Líbí, ale nenosím. Myslím, že se ke mně úplně nehodí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nosila jsem, ale to je už hooooodně dávno :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. Já je nenosím, ale líbí se mi. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na někom se mi líbí moc, na někom vůbec. Na sobě si růženec ale představit nedokážu.

    OdpovědětVymazat