sobota 16. února 2013

New in : oblečení za únor

Jupí mám konečně pár věcí, které jsem fakt chtěla :)
Hlavně jsem si chtěla pořídit něco s těmi populárními cvočky...nějak sem nemohla najít co, ale nakonec nádherné legíny! Cvočky jsou po bocích a na kolenou:) Uvidíte je určitě brzy v outfitu.
Oranžové džíny ty já prostě miluju jedny už mám krásné 7/8 z promodu, jenže jsem si je kupovala po porodu a to jsem měla asi měsíc velikost 36 :D ...a teď v nich plavu jelikož jsem na velikosti 32:)
Další věc, kterou jsem na blogerkách viděla jsou punčochy alá podvazky :D Uvidíme jak budou vypadat:)
Botičky nemohly chybět :) Jsou ze Zary.
A poslední věc, kterou jsem koupila ještě ve slevě byla hadí halenka z Orsay....je to jakoby vestička...je fakt krásná určitě vám ji brzo ukážu :)

Co myslíte nakoupila jsem dobře ?:)


19 komentářů:

  1. tie legíny a punčošky sa mi páčia najviac :) odkiaľ sú tie pančušky? teším sa na outfity :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem, už ich mám aj tie s mašličkou :)

      Vymazat
    2. Byly tam i s mašličkou ?... a za kolik ? ... já tam viděla ještě takový s tečkami a pak leopardí o těch přemýšlím že taky asi koupím:)

      Vymazat
    3. ano, ale neboli zlacnené ale stáli tak isto ako zlacnené 6€ (169Kč) :)

      Vymazat
    4. Tak ty tu u nás asi neměly:)

      Vymazat
  2. super si nakúpila. botky su skvele!

    OdpovědětVymazat
  3. Odkud máš ty podvazkové punčochy, Luci? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super kousky, na ty boty se pak podívám. :*

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj
    Nebyla jsi včera ve Vaňkovce? :)
    (jinak já teda cvočky vyložené nesnáším :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nee nebyla byla jsem ve meste:-) jinak me se libi na nekterych vecech:-)

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí ty botičky <3 Ach

    OdpovědětVymazat
  7. Ty leginy ♥♥ .. Dneska se chystám taky na menší nákup. Tak doufám, že to vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  8. Legíny jsou skvělé. Jsem zvědavá na outfit. V. :)

    OdpovědětVymazat