středa 2. září 2015

INSTA vol.1 - HOLIDAY

Ahojky moje milé čtenářky :)
Jsem ráda, že jsem vás potěšila otevřením blogu. Hodně mne to motivuje :)

Dnes vám přináším INSTA fotky z mých práznin.

Začala bych výročím s mým přítelem, kdy jsme navštívili úžasný welness hotel u nás v Brně. A to Maximus resort na brněnské přehradě.



Mají také nádherné jezírko, které připomíná dovolenou někde na maledivách :)



Dále jsem opět líčila, ale tentokrát mi bylo potěšením líčit velkou hvězdu v odvětví Playboy magazínu. Tato slečna je velmi známou nestydatou modelkou:) Michaela Issizu



Tentokrát jsme nenavštívili dovolenou u moře, chtěla jsem někdy také kouknout na krásná místa u nás v Česku. Proto jsme letos zvolili Beskydy a welness hotýlek :)
Všude bylo 40 stupňů a my okolo 16:00 už jen 25 :)



Běžně jsem chodila na turistiku do lesa:)


Děkuji vám, že sledujete můj blog a těším se na vaše komentáře :)
Přeji všem krásný zbytek dne :)

8 komentářů: