čtvrtek 10. září 2015

Outfit - TUTU sukně

Zdravím vás milé čtenářky,

dnes konečně zase nějaký ten outfit :-)
Tutu sukně, je hodně velká kapitola a řekla bych, že už jsou trošku out. Ale po dlouhé době jsem ji vytáhla ze skříně a zkombinovala s oblíbenými černými bikery a koženou bundou:-)
Nemohu řict, že by se mi tyto sukně nelíbily, protože já je prostě pořád ,,žeru,,
Jsou tak krásné, mám doma i neonově růžovou, ale ta na normální nošení prostě není. To už bych byla za exota....a už i tak jsem v tomto outfitu trošku byla :-)

V ČR si člověk vezme něco nevšedního a už je velkým středem pozornosti. Pak nevím jestli se smějí nebo chválí :-) Nemám to moc ráda.

The Tutu skirt is a lot of great chapter and I would say that they are a little bit out. But after a long time I have it pulled out from the cabinet and combined with your favorite black bikers leather jacket:-) 
I can't say that to me these skirts didn't like, because I simply still ,,dig,, They are so beautiful, I got home and the neon pink, but the one on the normal wear simply not the case. I'd been for exota....and even so am I in this outfit was a little :-) 
In the CZECH republic the man takes something unusual and already is a major focus of attention. Then I don't know whether to laugh or praise :-) I don't like it so much.



Jak se vám líbí outfit s TUTU sukničkou ?:-)


TUTU sukně  - Luxusní levná móda
Bunda - second hand Genesis
Boty - deichman
Kabelka - Calvin Klein
Tílko - H&M








5 komentářů:

  1. Přiznám se, že tohle úplně můj vkus není, ale k tobě se to strašně hodí a na tobě se mi to normálně líbí :D The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Super nádherný! Kombinace té rozkošné sukýnky s drsnou,koženou,rockovou bundou a těmi šňerovacími botami?
    Perfect!
    Srdečně zvu tebe i tvé fanoušky ke mně na blog. Mimo jiné taky na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  3. Já Tutu sukně mám moc ráda, ale takové ty delší ke kolenům a bez ozdobných volánků, jen takové ty klasické :) Letos jsem si také chtěla nějakou pořídit, ale už jsem to nějak nestihla, tak doufám, že to příští rok klapne :)

    OdpovědětVymazat