úterý 22. září 2015

Pořad POPELKA

Zdravím všechny moje čtenářky:)


Kdo sleduje maniačky, tak si určitě všiml, že je obdobný pořad i u nás. A to z názvem Popelka.

Být v maniačkách jsem vždy chtěla, chtěla jsem se přihlásit a proto jsem neváhala a přihlásila jsem se do Popelky.


Řeknu vám jednu věc, po druhé bych se asi nepřihlásila, ale byla to perfektní zkušenost a zážitek. 
Bylo to ovšem velmi náročné. A zklamala mne nejedna věc.
A to hlavně i s časových důvodů, neměly jsme skoro prostor se připravit. A hlavně jak všude píší příprava na hlavní outfit probíhá na záchodě v nákupním centru. 
Doufám že to TV barandov brzy napraví.

Nicméně se v TV nepoznávám :D A netušila jsem že tam budu tak znuděná :D ... 
Ale co s druhým místem jsem byla spokojená :)
Koho to zajímá at se přihlásí je to fakt celkem sranda :D 


A co vy ? Koukáte na tento pořad ? Jaký máte názor ? 

3 komentáře:

  1. Hezky, tleskám za odvahu :) Popelku ještě nesleduji, ale Nákupné maniačky jsem sledovala přes net hodně :) V jakém díle jsi?

    OdpovědětVymazat
  2. Have a great weekend


    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpovědětVymazat
  3. Joo to je tenhle pořad. Přísahám, že jsem na to přepla pokaždý z důvodu, protože jsem si myslela, že tam jde disney Popelka -_- :D Ale je to vtipný. Takový módní Prostřeno.

    OdpovědětVymazat