pondělí 7. ledna 2013

Asymetrical sweater

Ahojky :)

dneska pár foteček z procházky z parku :) Využila jsem opět můj oblíbený asymetrický svetr z C&A a konečně jsem si koupila vysněné vzorované punčochy. Nečekala jsem vůbec, že je potkám na vánočních trzích na výstavišti v Brně jen za 120 Kč :)

Sáčko Camaieu
Svetr C&A
Punčochy No name
Boty Tally Weil
Obal na Ipad F&F











Jak se vám líbí dnešní outfit ?:)

9 komentářů:

  1. Krasne silonky a libi se mi barva svetru :) celkove pekna kombinace.
    Budu rada za tvou prizen :)
    Kkiss inhotblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty silonky jsou vážně žůžo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, ty jsi štíhlounká :-) Za tvoje nohy bych vraždila! :D

    OdpovědětVymazat
  4. tie pančuchy su úžasnéé...:) zbožnujem asymetrické svetre...bohužial zatiaľ mám len jeden ale nosila by som ho všade..:) Aneta Malis photoblog

    OdpovědětVymazat
  5. Tady máš moc krásné vlasy!!

    OdpovědětVymazat