pátek 25. ledna 2013

Obal na notebook a Ipad

Ahoj všem,

dnes vám chci ukázat v čem nosím můj Ipad nebo notebook :)
Notebook nosím míň jelikož už jsem si zvykla na Ipad a tahat se s notebookem to je už pro mě pasé :D Ale občas si ho vezmu, protože mám na něj tuhle nádhernou brašničku z Tally weil, kterou mám fakt ráda. Navíc její červená barva je fakt úžasná :)
Na Ipad jsem původně měla obal na zip, ale už mě omrzel a musela jsem si koupit tenhle krásnej lesklej černej, je z F&F :)











Co na ně říkáte ?:)

4 komentáře:

  1. presne ten čierny som chcela na ipad. No ked som sa konečne odhodlala k tomu kupit ho, tak už ho nemali. Je krásny.

    OdpovědětVymazat
  2. Obaly jsou vážně super! :) Kamarádka si z Tally koupila podobný, jen o trochu větší a takové bronzové barvy a tahala to jako tašku do školy a to snad úplně všude :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásné, líbí se mi jak jsou lesklé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já ti závidím nakupovat tyto blbinky :) ... já si nejprve musím pořídit notebook a také ,,potřebuji,, tablet asi Samsung Note 10.1. Bohužel tyto krásné obaly dělají jen na iPad a na obyč tablet jsou moc malé :(

    OdpovědětVymazat