pátek 18. ledna 2013

Můj kosmetický kufřík + líčení modelek

Krásné dopoledne :)

Jak všichni určitě víte líčím se velmi ráda, mám kosmetiky opravdu dost, ale prostě když jdu do drogerky vždy musím něco přikoupit je to nejspíš další z mých úchylek :D :)
Věnuji se i líčení modelek na focení v ateliéru apod. Níže uvidíte dvě z mých líčení na modelkách, mimochodem je to i focené mnou, věnuji se i focení :)

Tento kufřík nosím většinou právě na cesty nebo když jedu na dovču je super má i velké zrcadlo takže se fakt hodí :) Je kupovaný v Douglasu, ale nevím jestli ho tam ještě mají. Je to už dýl co ho mám:)









                                                      Nalíčené a vyfocené modelky :)





Jak se vám líbí ?:)

11 komentářů:

  1. Píše, peče, líčí, fotí...je něco co neděláš a neumíš? :-D Druhé líčení je krásné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo já dělám hodně věcí :) Jsem taková akční :D

      Vymazat
    2. Martina: No ještě měla kosmetický salon, masáže atd. Rozená podnikatelka. :) A nejen že fotí, ale taky dělá model. :)

      Vymazat
    3. :D Elii nepřeháněj :) Seš zlato :-*

      Vymazat
    4. Já bych je přidala - A to vše dělá na mateřské, protože má malé díťátko!! :o)
      Trochu hyperaktivní, ale je to fajnové - jací jiní lidé by měli mít blog? Hlavně ti akční, aby byli nekonečnou studnicích nových článků :o)

      Vymazat
    5. Nene teďka právě nic z toho nedělám jen občas upeču dort :) To jsem dělala ještě když jsem malou neměla teď na to není čas :)

      Vymazat
  2. Moc hezké :)
    Tvoje práce či záliba? Je to bezva :)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záliba :) Jinak mám ekonomku pracovala jsem v kanclu před mateřskou :)

      Vymazat
  3. No co si myslím o těch holkách-je to,že ani jedna nemá na to dělat modelku ani fotomodelku,když se ptáš :-)
    Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem jak se líbí líčení :) ale nevadí díky za názor :)

      Vymazat