neděle 10. února 2013

Cesta k masážím + můj masážní salon


S masážema jsem začla hodně brzo. Moje mamka má svalovou nemoc tak masáže potřebovala a mě to i chytlo. Takže jsem neváhala jít hned po škole na rekvalifikační kurz, který trval asi 5 týdnů, bylo to super moc sem si ho užila. A musím pochlubit závěrečné zkoužky jsem sama bez chyby ( jako jediná )....:) Ale bylo to tím , že jsem do toho byla fakt zapálená, zdravotnictví mě dost baví hodně se o to zajímám, takže pro mě to bylo fakt zajímavý. Z tohoto kurzu jsem vyšla jako kvalifikovaný masér relaxačních a sportovních masáží.
Následovalo dalších spousta kurzů, ale ty doplňkové jsou už většinou 2-3 denní.
Byly to :
Čokoládová masáž + zábal,
Medová masáž+zábal,
Liftingová masáž obličeje + masáž obličeje lávovým kamenem,
Zeštíhlovací kúra + anticelulitidová masáž + ozonový zábal+
Indonézská Bali masáž
A k tomu jsem si v Praze udělala kurz lepení SWAROVSKI kamínku na zuby.
Takže už sem byla schopna si zařídit vlastní salon , tak sem šla do toho :)
Můj první salon byl ve středu města skoro na náměstí svobody, v domě kde je teď KFC.
Celé jsem si to zařizovala úplně sama od malování zdí, položení podlahy, obložení umyvadla, nábytku prostě všeho.Viz foto níže :)
Bylo to tam moc fajn, akorát si zákazníci stěžovaly na parkování což je ve středu města fakt na prd.
Za nějaký čas jsem dostala nabídku pracovat v novém salonu, kde bylo vlastně všechno. Kadeřnictví, nehty, kosmetika apod.
Nějak by mě to nebralo ale nabídli mi, že zaplatí kurz kavitace a vše s tím spojené a budu dělat masáž i kavitaci, což jsem neotálela a vzala to protože to jsem umět chtěla taky :)
Takže jsem pustila můj salon, bylo mi to dost líto všechna ta dřina apod., ale riskovat se musí a zase něco nového přijde.
Z nového salonu jsem byla nadšená byla to nádhera, vše nové moderní a stylové. Měla jsem připravenou zařízenou místnost pro mě na masáže se vším všudy :) Byla to krása.
Pracovalo se mi tam fakt hezky, ale za nějaký čas jsem musela skončit a pak jsem docela litovala, že jsem nezůstala ve vlastním salonu jelikož jsem musela uhradit 3 nájmy za to že odcházím :( Takže jsem pěkně prodělala...no co bohužel i to se může stát....
Každopádně jsem moc ráda za tyhle zkušenosti.








Máte rádi masáže ?:)

14 komentářů:

  1. Koukám ;) krásná změna,byt jsi si změnila a teď sálon ,kde na to bereš peníze.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu větu :) .... jinak peníze jsem vrazila akorát do první rekonstrukce vlastního salonu ... a jinak všude nájem :)

      Vymazat
  2. Tyjo Luci, ty jsi šikovná:-)
    taky přemýšlím nad tím, že místo vysoké školy jen najdu nějaký super kurz, co by mě zajímal. Můžu se zeptat, kolik ten masážní stál? Děkuji:-)
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kde:-) ja platila mam pocit 4500 kc ale je to uz 2,5 roku zpet:-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Kujiii:-) no uvidim jestli se k teto praci vratim podle moznosti:-)

      Vymazat
  4. Už rok mám od přítele voucher na masáž a stále jsem nebyla schopná si tam zajít :D :) Přitom by se mi to líbilo. Musím napravit.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná rekonstrukce. Ten nový salón vbypadá perfektně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten ja uz nezrizovala ten jsem mela uz pripravenej:-) ale za to sakra vyssi najemne:-( :-)

      Vymazat
  6. Miluju masáže.... Škoda že si s tím skončila... Pokud tě to bavilo a uživilo, tak si neměla přestávat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uvidim, budu pokracovat nejspis ale az po materske:-)

      Vymazat
  7. Ahoj,
    na podzim 2012 jsem si také udělala přesně ten samý kurz masáží co ty - bylo to víkendově, několik týdnů, akorát jsem to absolvovala u agentury Edu spa. Ale také mě to bavilo a užila jsem si to :-)
    Mám také kurz Medové masáže, a ještě bych ráda Čokoládovou masáž a Aromaterapii.
    A teď jsem objevila masáže psů, takže vzhledem k mému velmi vřelému vztahu ke psům, chystám se i na kurz masáží pro psy B-), tak jsem zvědavá, jaké rozdíly tam budou oproti těm masážím pro lidi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nekecej:-) tak to du taky:-D jinak u Edu spa jsem byla na anticelulitidove:-)

      Vymazat