čtvrtek 7. února 2013

Make-up sponge - Beauty blender

Jupíí konečně ho mám :D ....
Prvně jsem o této ,,houbičce,, na make-up slyšela na blogu Petry lovely hair a strašně mě to zaujalo.
Petra měla originál Beauty Blender, který stojí asi 500 Kč a potom jeden ,,fake,, ale vyšli uplně na stejno jsem měla pocit.
Přijde mi zbytečné dávat za takovou věc 500 Kč takže jsem se samozřejmě rozhodla pro fake.

Jsem zvědavá jak se s ním bude pracovat :)






Láká vás někoho taky jako mě ? :D

5 komentářů:

  1. Téda, to jsem ještě neviděla.. Vypadá to vtipně =D Jsem zvědavá na práci s ním =)
    Inhotblog.blogspot.cz
    Kkiss

    OdpovědětVymazat
  2. Ne že bych toužila si ho pořídit, ale hrozně by mě zajímalo jak se s tím pracuje :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky by mě zajímalo, jak to vlastně funguje. Kdyby mi to ušetřilo práci, asi bych si to pořídila:-))
    M.

    OdpovědětVymazat