čtvrtek 14. února 2013

Můj dnešní ,, valentýnský,, look

Po delší době jsem se trošku víc nalíčila a zakomponovala trošku červené barvy, kterou moc nepoužívám, ale když je ten valentýn :)
Jinak moje oblíbené šatičky s mašlí a volánky :)
A nové naušničky od kamarádky k narozkám :)






17 komentářů:

  1. Moc se mi tvůj dnešní look líbí ;-) sluší ti Luci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla by ses výrazněji líčit častěji, je to fakt dobrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci:) no většinou se mi moc nechce, ale tak možná občas:-)

      Vymazat
  3. Krásný :) Prosím tě, co používáš na pleť, že ji máš tak dokonalou? Jaký krém a co na odlíčení? Nebo máš nějaké své vlastní vychytávky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji až tak dokonalou nemám:-) jinak mám vychytávky po jakýhkoliv krémech mě akorát naskáčou pupínky:-) já používám jednou za týden klasickou alpu:-) vypálím póry:-) a nemusim se ani mazat protože mám poměrně mastnou pleť....jinak teďka jsem akorát občas použila od reniu - coconut sugar crub z Ladyboxu.
      Jinak na odlíčení mám nejoblíbenější odličovač od Dermacolu sensitive:-)

      Vymazat
    2. Děkuju za odpověď :) takže nanášíš make up na očištěnou pleť bez krému, pokud to správně chápu. Já mám taky docela mastnou pleť a mažu se, ale ještě jsem nenašla ten správný krém, po všech se mi taky dělají pupínky, přesně jak píšeš. Tou alpou přetřeš obličej normálně kosmetickým tamponkem po odlíčení? Musím to vyzkoušet, snad mě to moc nevysuší :)

      Vymazat
    3. No pokud máš mastnější tak alpa super, sice trochu vysuší ale to je právě na ty pory potřeba! Jinak jojo klasika tamponkem:-)

      Vymazat
  4. Moc hezký look, sekne ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. http://mamacicaparadnica.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat