středa 2. března 2016

ARMY outfit

Ahojky,

dnes jsem si pro vás připravila outfit. Jak určitě všichni víte momentálně IN jsou maskáčové věci a army barvy. I mne tohle postihlo, mám to hodně ráda.
Maskáčové kalhoty dříve nebyly k sehnání, tedy alespoň na moji postavu, ale teď konečně můžu i vybírat :)



Venku máme takové aprílové počasí a tento outfit si myslím, že se skvěle hodí.
Momentálně jsem každopádně nejvíc unešená s moji nové kabelky RIVERISLAND, někdo mi říká ten tvůj kufr :D




Další co můžete vidět jsou stálice pilotky, prostě ty mne nikdy neomrzí. A co je jako novinka na jaro tyto úžasné tílka od jedné nové značky! Brzo se o ní dozvíte více :)


Bunda F&F
Tílko - brzy se dozvíte (nová značka)
Kalhoty - brzy se dozvíta (nová značka)
Válenky - Anglie
Kabelka - Riverisland


Jak se vám líbí outfit ? :)



24 komentářů:

  1. Nice jacket!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit :) Až na ty válenky, které já obecně moc nemusím...jinak fakt super! :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já válenky taky nesnáším, ale tyto chlupaté nevim proč se mi líbí :D

      Vymazat
  3. pilotky su aj moja stalica ta bunda je super
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný outfit :) Army zelenou mám velmi ráda :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. A F&F za nějaký 300 kč :D To byl kup století :)

      Vymazat
  6. awesome outfit

    http://www.amysfashionblog.com/fashion/

    OdpovědětVymazat
  7. Me encanta el look. Muy buena elección. Te invito a visitar mi séptima maravilla y si te gusta te suscribas. Un besito. http://lassietemaravillasdeamanda.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  8. pekne to spolu vyzera všetko až topanky by som si ja dala asi ine, nohavice som už davno chcela maskačove ale nikde som ich vtedy nevedela zohnať a tieto su riadne pekné:)

    OdpovědětVymazat
  9. tá parka a kabelka sú úplne super, hneď by som aj ja brala :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Outfit vyzerá úžasne. Naozaj ti to vyšlo :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  11. outfit pekný, možno by som trochu popracovala na fotkách - kúpila si kvalitnejší foťak potom to už bude úplná TOPKA! ;) vzájomné sledovanie? :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt se ti zdají špatné fotky ? Právě proto jsem si pořídila zrcadlovku :) Mě se celkem líbily:) jojo dám si tě :)

      Vymazat
  12. cool army outfit!

    http://chicglamstyle.com

    OdpovědětVymazat