úterý 22. března 2016

Samoopalování

Ahojky, 

dneska tu pro vás mám další s mých nejoblíbenějších produktů.



A tím je samoopalovací krém od firmy XENTAN.
Je to premiová kosmetika z USA, kterou vivinula paní které s nelíbilo, že přípravky dělají oranžové zabarvení. Tak v laboratořích vyvinuly tuto kosmetiku, která i na tu nejsvětlejší pleť je krásně hnědá.

To mne zaujalo tak jsem to musela vyzkoušet. 
Moje pleť je právě zrovna ta hodně světlá. A do solária mě to fakt 3 krát denně nebaví. Zabírá to strašně moc času, cestování apod.




Jejich výrobky získávají stále ocenění v prestižních lifestylových časopec jako cosmopolitan, elle, bazaar apod.
Používají ji mnohé české i zahraniční celebrity jako Kate Middleton, Cameron diaz, Eliška Bučková, Kateřina Kristelová ad.



Konzistence krému je jemná a velmi dobře se nanáší, barva je zajímavé zelená, ale udělá nádhernou hnědou barvu. Barva začíná být vidět cca 3 hodiny po aplikaci.
Ovšem přijde mi že když jsem se vzbudila druhý den bylo opálení ještě výraznější. 
Nedělá vůec žádné fleky, a vydrží až 10 dnů. 
Vůně je jako ze solária, což mám hrozně ráda. 
Tuba jednoho balení vydrží až na 10-15 aplikací na celé tělo.




Krém mi přišel perfektně zabalený v krásném růžovém papíru. Uvnitř vše detailně popsané jak se připravit, jak nanášet. Prostě vše takže velká spokojenost.



Teď už konkrétně k výrobku, který jsem si objednala. Paní majitelka pro ČR je velmi milá a poradí vám ve všem co budete potřebovat.
I přes mou světlou plet mi doporučila krém pro střední až tmavé opálení. Je to bestseller. Takže neprodávánější krém. DEEP BRONZE LUXE

Je fajn si k tomu objednat i rukavičku na nanášení, je opravdu perfektní a nanášení je ještě jednodušší. ZDE




Ještě věc, která je pro mě dost důležitá a to, že krém se může nanášet i na obličej !!!
Takže tento produkt mohu 100% doporučit všem, se všemi druhy pleti !

A výsledek ??? Podle mě nemá konkurenci :)


3 komentáře:

  1. Interesting product and great review. I'm your new follower, a hug ♡

    http://tezbeauty.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám vždy strach, že po použití samoopalovacích produktov ostanem flakatá:/

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, vyzerá to skvelo. Ako často to treba nanášať ?
    pozývam na môj blog ❤

    OdpovědětVymazat