čtvrtek 10. března 2016

Krásná každý den

Ahojky všem,

dnes vám jdu představit tento úžasný eshop !

Který mne zaujal jak vzhledem, produkty tak i komunikací slečny, která eshop vlastní.

Eshop Krásnákaždýden.cz prodává pouze přírodní produkty, které paní vlastnící eshop sama vyzkoušela. Má dítě také stejně jako já. A není ji jedno jakou kosmetiku na sebe plácá :)
Když jsem náhodou narazila na stránky okouzlil mne nejprve vzhled. Je to jako někde v lese okolo tancují víly a já na sebe mažu úžasný přírodní peeling :) Takto na mě působí stránky :)

Proto jsem nezahálela a musela jsem hned něco vykoušet.


Okouzlilo mne ihned balení !!! V krabici jsem našla kráný ozdobný papír i se vzkazem:)
No není to krása?



Došel mi peeling Orientální noc , u kterého jsem si přečetla, že zmírňuje stres a působí relaxačně, což při mém ulítaneém životě fakt potřebuju.

Dále je psáno :
Unikátní peeling vyráběný z přírodních výtažků. Odstraňuje odumřelé kožní buňky, čistí pokožku a v konečném důsledku ji nechává obnovenou, jemnou a vláčnou. Dopřejte si uklidňující dotek orientu. Kromě blahodárných účinků peelingu pocítíte i účinky santalového dřeva, které díky sladké, exotické a podmanivé vůni dokáže zmírnit stres, strach, depresi a jiné projevy psychického napětí. 




Peeling je na s jemnozrnou solí na bázi olejů a másel. Má fakt krásnou relaxační vůni.
Ale uplně to hlavní, že jsem nemohla uvěřit té pokožce po umytí. Tak jemnou pokožku jsem snad neměla. Peeling nechá na pokožce jemný olejový film, nemusí se nanášet po koupeli žádné tělové mléko. Pokožka je nádherně promaštěná, jsem unešena !!!!


Peeling koupíte za úžasných 225 kč

Dále mi došel tolik vytoužený štětec na pudr !
Vzala jsem si dřevo sekvoj mám radši tmavší dřeva víc se mi líbí.
Hrozně dobře se s ním pracuje, je dlouhý 22,5 cm a sice je vyroben ze syntetických štětin, ale velmi jemných takže pudr jde krásné nabrat a perfektně se aplikuje.




Dále je psáno:

Štětec na pudr s rukojetí z tmavého sekvojového dřeva je vhodný pro aplikaci kompaktního i sypkého pudru. Se štětcem se velice snadno pracuje díky hustým precizně zastřiženým štětinám. Díky nim nanesete klasický či minerální pudr v lehké vrstvě, která zakryje nedokonalosti a zmatuje pokožku a zároveň vytvoří přirozené jemné líčení.


Štetec koupíte za úžasných 411 kč

Líbí se vám stránky stejně jako mě ?:)

8 komentářů:

  1. that brush looks amazing.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpovědětVymazat
  2. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  3. Som rada, že som natrafila na tvoj blog :) Tá stránka ma hneď zaujala a určite musím niečo vyskúšať. Napríklad peeling, alebo mydlo, alebo všetko :D
    Čo by si povedala na vzájomné sledovanie?

    NITA

    OdpovědětVymazat
  4. Ten peeling na stres bych rozhodně potřebovala :D http://denisamas.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  5. Hello lovely! I came across your blog and I like it!Such a pretty photos!!!
    I followed you on GFC #331. Would you be so kind to follow back, please? I hope that we can keep in touch and keep supporting eachother!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Taky z tama ráda nakupuju a náhodou mi před pár dny dorazil stejný štětec, akorát z biooo :)

    Piosek
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ten peeling mě zaujal:) máš to tu moc hezký:) začala jsem tě sledovat:) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. like the products! :)

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpovědětVymazat